.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 7درصدی حقوق كاركنان دولت در سال آينده

علي بروغني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهار داشت: تقريبا تمام بررسي‌ها در لايحه بودجه 89 در كميسيون برنامه و بودجه انجام شده و در جلسه‌اي كه در هفته آينده تشكيل مي‌شود جمع‌بندي و تصويب نهايي كليات آن انجام مي‌شود.
وي افزود: بررسي‌هاي اوليه در تصميم‌گيري‌هاي حوزه نفت انجام شده و با نظر مركز پژوهش‌هاي مجلس، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، وزارت نفت و اعضاي كميسيون انرژي مجلس، كليات لايحه بودجه 89 در حوزه نفت به تصويب رسيد.
به گفته نماينده سبزوار، پيشنهادات نمايندگان در حوزه نفت به نفع شفاف‌سازي و در جهت تقويت اكتشاف، افزايش بهره‌وري و توليدات نفتي است.
وي تصريح كرد: بر اساس اين پيشنهادات، مقرر شد تمام پول حاصل از فروش نفت، گاز و فرآورده‌هاي آن، به حساب خزانه رفته و 20 درصد آن در درازمدت به منظور تقويت بخش خصوصي به حساب صندوق توسعه ملي واريز شود.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان كرد: هنوز هيئت مديره صندوق توسعه ملي مشخص نشده و اين اعضا از وزرا و دولت تشكيل شده و ناظراني براي آن تعيين مي‌شود كه در كميسيون تلفيق اين موضوع مشخص مي‌شود.
وي اضافه كرد: در كميسيون بودجه قيمت نفت 65 دلار بسته شد و ممكن است در كميسيون تلفيق اين مبلغ كاهش يابد.
بروغني يادآور شد: بر اساس پيشنهاد نمايندگان در كميسيون بودجه مجلس، حقوق و دستمزد در سال آينده 7 درصد افزايش مي‌يابد كه كليات اين موضوع در جلسه كميسيون به تصويب رسيد.
به گفته وي طي بررسي‌هاي انجام شده بروي لايحه بودجه 89، نگارش برخي از كلمات تغيير كرد و از جمله آن، اختياري بودن اجراي قانون مديريت خدمات كشوري براي دولت بود كه در كميسيون بودجه كلمه اختيار به مكلف بودن دولت تبديل شد تا به موجب آن حقوق كاركنان دولت در سال آينده افزايش يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.